wtorek, 3 maja 2011

Cześć!

Hej wszystkim!
Nazywam się Nina Heliniak mam 14 lat ( no dobra niecałe ) i będę prowadziła tego bloga.
Prowadziłam już wcześniej blogi ale tylko i wyłącznie na onecie, lecz jednak koleżanka skusiła mnie do założenia bloga tutaj.
Oki no to nie będę za wiele pisać o sobie, jakby mnie podsumować to tak: jestem klasowym wesołkiem i jestem nieźleee zakręcona xd
Zakręcona tylko i wyłącznie pozytywnie, ponieważ inaczej o sobie nie powiem hehe...
Co będę robiła na blogu?
Będę pisała o mojej codzienności, będę dodawała mnóstwo zdjęć, czasem dodam jakieś outfity czyli jak to każdy blog o wszystkim i o niczym.
Czasem zamieszczę tu jakieś fajne teledyski z fajnymi piosenkami :)
Czasem słucham bardzoo dziwnej muzyki, więc proszę o wyrozumiałość ;]
Jutro mam 2 sprawdziany z geografii i fizyki - MASAKRA!
Więc zaraz idę się doedukować, żeby potem jak zawsze nie musieć latać za nauczycielami i poprawiać tego wszystkiego, bo w końcu do końca roku szkolnego został nie cały miesiąc.
Moją pasją jest ogólnie fotografia, śpiewanie i pisanie piosenek.
Uczęszczam do szkoły muzycznej, a wolnym czasie szwędam się po ,,mieście'', ponieważ pochodzę z małej miejscowości jako takiego miasta u nas nie ma :)
Niestety chwilowo cierpię na brak zdjęć, więc dam jakieś stare sprzed 3 tygodnii...
Od czasu do czasu będą zdjęcia lepszej jakości gdyż czasem idę na sesję z lustrzanką, a czasami są one wykonane aparatem komórkowym eee 3.2 MP??
Haha w każdym razie telem;ddd
Jutro do szkoły hm... nie ma tak dobrze ;(
Te 4 dni wolnego tak szybko mi przeleciały, że po prostu normalnie nie ogarniam xdd
Hah tak takie zdania mi się często zdarzają, więc Ja się idę ogarnąć;**
Papapa;* do jutra, a na koniec jedna fotka;**

3 komentarze:

  1. Zapraszam do mnie!! ;)
    Super blog i dodaje do obserwowanych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super :)
    + zapraszam do mnie :)

    http://aleksandra-wika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń