czwartek, 19 maja 2011

Heeh:**

Cześć wamm!!:**
Dni robią się coraz cieplejsze... gorąca jak w du*** xddd
W szkole nie da się już wysiedzieć gdy na zewnątrz jest tak piękna pogoda...
Muszę się wam pochwalić, że chemia poprawiona w zupełności.
Pozostaje fizyka - dynamika i geografia - atmosfera i hydrosfera...
No cóż cały weekend roboty, konkretnej roboty i mam nadzieję, że wszystko bd dobrze:DD
A jutro na domiar złego sprawdzian z historii na który zakuwałam całe popołudnie... i kartkówka w szkole muzycznej... mam kompletnie dość tej nauki, której szczególnie teraz jest ogromny nawał...
Nauczyciele chodzą podenerwowani haha ale to nie dziwne jak każdy teraz chcę poprawiać xdd
Ja na szczęście większość poprawek mam za sobą co mnie ogromnie cieszy ^^
trzymajcie za mnie kciuki na jutrzejszym sprawdzianie, a na koniec kilka foteek:



Dobranoc...!!<3:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz