wtorek, 17 maja 2011

Haha...

Heejooo:**
Dzisiaj w miarę spokojny dzień oprócz fizyki... boże jak ja nienawidzę tego przedmiotu ;///
Na szczęście w piątek w zastępstwo już fizykii nie mamy, więc przemęczę jeszcze te 2 dni...
Na jutro uczę się na poprawkę z geografii i fizykii...
Czeka mnie nauka do nocy ehh kolejna noc zarwana...
Niestety dzisiaj miałam szkołę muzyczną, więc nie mogłam się w miare wcześnie zacząć uczyć...
Dzisiaj pokażę wam moją twórczość ( moją piosenkę ):
Piosenka nosi tytuł ,,Hey'' - muszę tu dodać, że piosenka w połowie jest twórczości mojej przyjaciółki Sary:** Nawet trochę więcej niż połowa... moja wersja jest trochę skrócona oraz dodałam własne refreny i 2 wzrotke:*

,,Hey''

1wz: Hey now I am here,
Heyey I fell free,
Hey now I'm with You
And I'm telling you the truth
Hey now I am sure,
Please do leave me now,
Because I'm ready now,
And I'm very proud,
Coz I want to say it loud...

ref: I want to believe to,
I want to believe you,
I wanna be yours forever
Please stop this game...!! ( 2x )

2wz: Hey now I'm here,
Heyey I feel free,
Because I'm in love,
Tell me why,
Why Your Gone,
When I need you,
Please no...

ref: I want to believe to...

zakończenie: Heyey I am here,
Heyey I feel free,
Yeaaahhhh!!

Ref: ....



Haha, a  takie łoo:*
DObra lecem edukować:*
Do jutraa <papa>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz