środa, 4 maja 2011

Nie ma cię, gdy moje życie spada, spada w dół...

Hej wam wszystkim ^^
Dzisiaj normalnie szook dosttałam 5 z aktywności z Historii, mega mega szook!
A na dodatek się uczyłam przed sprawdzianem z geografii, ale i tak marniutko mi poszedł, więc nie mam co liczyć na pozytywną ocenę :D
Może 3 się uda zdobyć :DD
No to cóż koniec roku się zbliża i jak zawsze ostateczne poprawki, żeby jako tako to świadectwo nasze wyglądało no bo cóż innego zrobić :)
Na piątek nauki w ch*** pana, ponieważ sprawdzian, który zadecyduje o naszej ocenie na koniec roku ;((
Ahh nauka, nauka, oceny, oceny już tego nie ogarniam;///
Ale mooże trochę mniej o ocenach :D
W sobotę zakupyy ^^ Ahh niestety jadę sama ;(
Ale w czerwcu się szykują laby <cwaniak>
Haha bd fajna laba jak przyjadę do domu ze ,,szkoły'' z kilkoma reklamówkami z ciuchami xdd
Najwyżej powiem rodzicom, ż rozdawali ciuchy w sql.... hahaha moje pomysły genialne xdd
Dobra to tyle na dziś a na koniec  zajjeeee....superowa piosenka :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz