piątek, 6 maja 2011

Kiedyś...

heejj wszystkim.!;**
U mnie ostatnio dzieję się nie wiele na zmianę szkoła,dom, przyjaciele...
Niby normalnie wykonuję wszystkie czynności, ale nie mają już one tych samych barw co kiedyś - barw, które były napełnione szczęściem i przyjemnością, w tym, że choćby i sprzątam, teraz po prostu, sprzątam bo muszę.
Ale co mam powiedzieć gdy tak cholernie cię kocham...!
Ale dość o mmiłości, bo znowu się rozkleję;ppp
Dzisiaj kartkówka z historii i wgl. mnie zatkało gdyż spóźniona wchodzę, a tu wszyscy karteczki na ławce i piszą - szczerze totalny szook.
Na polskim byłam wogóle zdezorientowana gdyż do końca się nie obudziłam haha xd
Religia z moimi wariatammi jak zwykle drugiej i trzeciej ławce od ściany posypały się uwagi o.O
Po religii długo odreagowywałam, zwykle tak mam, że zachowuję się jak jakaś totalnie pogrzana haha;ddd
U mnie częste zachowanie, więc dziękuję tym moim naj, że ze mną wytrzymują, bo ja bym ze sobą nie wytrzymała xddd
Ogólnie to mój dobry humorek poszedł się jeb**, lecz niestety tak mam od kilku dni i zdarza mi się coraz częściej ;]
Jutro do Rzeszowa na zakupy, niestety sama ale jak jest mus to mus, jak zawsze co niedziele muszę pojechać na zakupy - po prostu uzależnienie ^^
Stałe sklepy - H&M, Cropp, House, Douglas, New Yorker, Butik i dużo by wymieniać i jak zawsze z każdego sklepu wynoszę jedną rzecz... Ale jak się oszczędza to siię ma hehe ;pp
Ostatnio zachciało mi się oglądnąć ,,Salę Samobójców'' ale niestety jeszcze nigdzie nie jest dostępna ;(
Hah dzisiaj pierwszy piątek i jak zwykle te 20 minut z Grześkiem pod kościołem xd
- masz maluki powolutku, powolutku
hahaha nie zapomnę tego  nigdy xddd
No to nic ogólnie to 12.05.2011rok. mam konkurs z gitary, a otwór jest szczerze mówiąc w rozsypce...
Trzeba się za siebie wziąść, więc biorę się do roboty, porządnej roboty i życzcie mi powodzenia na konkursie ^^

Na koniec super boska piosenka Kamila Bednarka i StarGuardMuffin - Ganja Trip -_- ^^;**



Dobranoc Koffani;*

1 komentarz:

  1. Ah ten Kamil. <3
    fajna kolorystyka na blogu.





    ./ http://sylwiafijolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń